duminică, 28 aprilie 2013

Culori

Azi...am fost o fuga pe fostul meu blog,mi-am reamintit de mine si de ce am scris,m-am gandit bine si am luat decizia de a pune pe acest blog''ramasite'' din mine,cu mici modificari si ajustari.


Ma uit la aceasta "foaie"si ma blochez...Nu stiu ce sa scriu..Ca imi bate inima ori de cate ori ma gandesc la tine?Ca simt cum ma cuprinde o stare de euforie cand "apari"?Ca ma topesc la un zambet pe care mi'l oferi?Ciudat...nu sunt foarte sentimentala,ma consider o persoana care i-a decizii cu creierul,nu cu inima,,,dar...de cand te'am intalnit...creierul e in pauza de "masa",el stie cu ce se hraneste,acum inima i-a deciziile.

Daca ar fi sa imi raspund la cateva intrebari,cred ca as face'o cam asa:

1)Tu dupa ce tanjesti?Dupa iubirea adevarata, multumirea sufleteasca.

2)Cand ai spus ultima oara "Te iubesc"?Demult.

3)Defineste fericirea in 3 cuvinte.Iubire, sinceritate, daruire.

4)Cand ai fost ultima oara fericita?Zilnic,sunt fericita pentru ce am si ma bucur pentru cele mai mici lucruri.

5)Ce crezi ca te face fericita?Sa am alaturi un om care sa ma iubeasca, sa fiu alaturi de ai mei, sa am prieteni adevarati, sa traiesc clipele la maxima intensitate.Sa daruiesc zambete si sa primesc zambete pline de culoare.

6)Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta?Destul de curand.

7)Ce te face să îţi lingi degetele?Ciocolata, bananele ...mancate intr'un cabinet stomatologic.Multe ma fac sa ma ling pe "dejte"

9)Ce îţi place să atingi?Parul tau, chipul tau, matasea, lucrurile fine,palmele bunicilor me

i(daca as mai putea),pe mama mea,sunt multe....pe care as dori sa le pot atinge.
10)Tu.Culori,zambete,noi..

2 comentarii:

  1. Inimii nu poti sa-i comanzi ,sufletul nu are rabdare sa astepte,creierul devine impulsiv,fluturasii zboara prin stomac..totul devine un amestec de adrenalina :)Traieste-ti clipa ca si cum ar fi ultima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa ma semnez :) Misterios la butoane muakkkkkkkkkk

      Ștergere

Acceptate ironiile,criticile,comentariile,in limita bunului simt!